ebdüleziz ezimi qedim

Friday, August 19, 2005



7/5/84 گزارشي مختصر از گردهم آيي در روستاي گلين بي (زادگاه حجت الاسلام عظيمي قديم)

گزارش مفصلي از گردهم آيي روز جمعه 31/4/84 در روستاي گلين بي آماده نموده بوديم اما متاسفانه انتظار ما جهت راه انداختن ساير قسمتهاي سايت به درازا كشيد. نظر به اهميت موضوع به صورت كاملا خلاصه به اين موضوع مي پردازيم.

به پيشنهاد و با تلاش آقاي حجت الاسلام عظيمي قديم قرار شد تا گردهم آيي برگزار شود و هدف از اين گردهم آيي آشنايي بيشتر فعالان با يكديگر بود خصوصا كساني كه در شهرستانهاي مختلف زندگي مي كنند و اي بسا كه همديگر را تا كنون نديده اند و نمي شناسند. همچنين يكي ديگر از اهداف اين گردهم آيي بحث و تبادل نظر در خصوص يافتن راهكارهاي لازم جهت اتخاذ تدابير و تاكتيكهاي روز براي پيشبرد اهداف سياسي – فرهنگي در حركت ملي آذربايجان بود.

به پيشنهاد آقاي عظيمي قديم فعالاني از شهرستانهاي اروميه, سولدوز, قوشاچاي , تبريز و... در روستاي گلين بي (زادگاه حجت الاسلام عظيمي قديم) گرد هم آمده و به بحث و ارائه نظرات خويش پرداختند. اين مراسم اولين مراسمي بود كه بدين نحوه و با گرايش ارائه نظرات جهت ايجاد همفكري و صميميت بيشتر مابين فعالان برگزار مي شد.

از اين مراسم تصوير برداري نيز به عمل آمده است كه علاقمندن مي توانند از طريق تماس با سايت سيرداش و يا با شماره 09144013066 آنها را تهيه نمايند.

7/4/84

كد خبر: 0048


0 Comments:

Post a Comment

<< Home