ebdüleziz ezimi qedim

Thursday, August 18, 2005



حجه الاسلام عظيمي در روز سه شنبه در محل زندان تبريز با خانواده خود ملاقات نمود

در اين ملاقات وي ضمن قدرداني از زحمات دوستان و خانواده از آنان خواست در صورت صدور حكم قرارداد وثيقه ملكي از قبول آن خودداري شود . چرا كه دستگيري و بازداشت وي غير قانوني است و وي مستقيما از سوي اداره اطلاعات و امنيتي – حفاظتي مورد تهاجم قرار دارد و در اين بين و تا اين تاريخ هيچگونه حضور مقامات دادگاهي و دادگستري مشهود نميباشد .

همچنين آقاي عظيمي در خصوص حكم قبلي وي كه بصورت صورتجلسه اي و بدون ابلاغ كتبي به وي تذكر داده شده است بيان داشت : كه دو مورد ابلاغي فوق (((‌عدم اسكان در آذربايجان و عدم تبليغ حركت ملي آذربايجان ))) عليرغم غيرقانوني بودن آن حكم ، آن را محترم شمرده و هردو مورد را مد نظر قرار داشته است .

حجه الاسلام عظيمي در جواب خواهر خويش كه ((( شما زنداني نيستيد شما اسير اينها هستيد . در كجاي تاريخ ديده شده است كه كسي را از سر مزاري به جهت خواندن فاتحه دستگير و زنداني نمايند ؟ ))) اظهار داشت : من همانند حضرت ابراهيم كه هاجر و اسماعيل را در امان خدا رها ساخت و خود بدنبال هدف غايي رفت ، من نيز عيال و فرزندان كوچكم را به امان خدا سپرده و در راه اعتلاي آذربايجان تا گام آخر را خواهم رفت انشاالله .

حجه الاسلام عظيمي در پايان ملاقات از تمامي دوستان و فعالان خواست از هر گونه درگيري هاي لفظي و معنوي خودداري نموده و بدون هرگونه جبهه بندي هاي كاذب و تفرقه انگيز در قبال مسائل آذربايجان يكدل و يك صدا باشند


0 Comments:

Post a Comment

<< Home