ebdüleziz ezimi qedim

Saturday, April 08, 2006



برادر حجت الاسلام عظيمي پس از 3 روز آزاد شد
85/1/16

مختار عظيمي كه شب روز سه شنبه بازداشت شده بود ، در اين زمينه اظهار كرد : ساعت 5/11 شب بود كه پس از ملاقات با دوستم به طرف چهارراه شريعتي آمدم و سوار يك ماشين پيكان شدم . راننده از من پرسيد كه در اين وقت شب در خيابان چكار مي كني و من پس از اينكه گفتم در منزل دوستم بودم پرسيدم كه شما با چه حقي اين سوال را از من مي پرسيد ؟ و او گفت برويم در اطلاعات بگويم كه چرا مي پرسم . و به اين بهانه مرا به نيروي انتظامي بردند . در آنجا اول برخورد بسيار نامناسبي داشتند و با پوتين مرا چندين بار زدند و از الفاظ ناروا استفاده كردند و پس از آن به اطاق انفرادي انداختند . ساعت 5/12 شب بود كه در اطاق را باز كردند و مرا دلداري دادند و من نيز از فرصت استفاده كرده و درخواست نمودم كه به منزل اطلاع دهم ولي به من اجازه ندادند كه بگويم در بازداشت هستم .

مختار عظيمي سپس افزود : صبح زود مرا بيدار كردند و بازجويي شروع شد . از من در مورد افراد مي پرسيدند و اينكه تا بحال در كداميك از مراسمات شركت كرده ام . مي گفتند كه عده اي در پشت پرده اين قضايا هستند كه از خارج پول مي گيرند و از شماها به عنوان وسيله ابزاري استفاده مي كنند و از اين گونه حرفها.

مختار عظيمي در مورد آزادي خود گفت : پس از اينكه مرا به دادگاه بردند قاضي سوالاتي پرسيد و چون در پرونده من چيزي نبود مرا آزاد كرد و گفت كه دفعه بعد راحت آزاد نمي شوي .

عظيمي در خاتمه گفت : در مدت سه روز بازداشتي هيچ چيزي براي خوردن ندادند .